Pirkimo sąlygos - E-sapnas.lt

1.  Prekių grąžinimas

Gavus užsakymą, būtinai prašome patikrinti siuntinį (pardavimo čekį, sąskaitą faktūrą, bei pakuotę). Jei pastebėjote, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista) privalote apie tai pažymėti sąskaitoje faktūroje ar kitame siuntos perdavimą-priėmimą žyminčiame dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. To nepadarius Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų.

Pirkėjui pasirašius sąskaitoje faktūroje ar kitame perdavimą-priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

2. Kokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Jeigu Jūs esate nepatenkinti įsigytomis prekėmis, jas galite grąžinti per 10d.d. nuo jų pristatymo dienos.

Norėdami grąžinti prekes, prašymą rašykite į svetainėje nurodytą elektroninį paštą, kuriame, nurodykite: užsakymo numerį, prekės kodą, pavadinimą, kiekį ir kodėl norite grąžinti prekes. Gavę prašymą, dėl prekių grąžinimo galimybių su jumis susisieksime per 1-2d.d.

Grąžinti prekes galite jeigu jų nenaudojote, neskalbėte, prekės yra nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos, yra pilnos komplektacijos ir turite visas originalias prekės pakuotes. Prekės turi likti su visomis prikabintomis etiketėmis.

Netikusias prekes galima pristatyti adresu: Žemaitjos g.26-1 Mažeikiai, LT 89152. Taip pat susitarus su Pardavėju per kurjerių tarnybą. Grąžinant prekes per kurjerių tarnybą Pirkėjas privalo užtikrinti saugų prekių supakavimą, kad originali prekės pakuotė ir pati prekė nebūtų pažeista transportavimo metu.

Grąžinant kokybiškas prekes per Pardavėjo kurjerių tarnybą – siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Gavus prekes įvertinsime jų kokybę ir per 10d.d. nuo grąžintų prekių gavimo dienos, grąžinsime už prekes sumokėtus pinigus.

Per 10 d.d. dienų nuo prekės pristatymo bet kurį pirkinį Jūs galite:

1. Keisti į kitą arba kitą dydį.

2. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės kurių negalite grąžinti:

Prekės, kurios yra pagaminamos pagal Jūsų specialius nestandartinių dydžių matmenis.

3. Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Jeigu Jūs įsigijote nekokybiškas, su defektais prekes arba gavote prekes, kurių Jūs neužsakėte, jas privalome pakeisti.

Norėdami pakeisti ar grąžinti nekokybiškas prekes, nurodytu elektroniniu paštu atsiųskite prašymą, kuriame nurodykite užsakymo numerį, prekės kodą, pavadinimą, kiekį, grąžinimo priežastį. Dėl nekokybiškų prekių galima kreiptis per 14 d.d.arbo dienų. Gavę prašymą per 1-2d.d. su jumis susisieksime ir aptarsime grąžinimo galimybes.

Prekių pristatymo išlaidas kompensuoja Pardavėjas.

Nekokybiškas prekes mes galime pakeisti kitomis kokybiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus. Mes įsipareigojame per 15d.d. dienų nuo grąžintų prekių pristatymo grąžinti sumokėtus pinigus. Jeigu nekokybiškos prekės keičiamos, tai per 5 darbo dienas jas išsiųsti.

 

0